| W E L K O M |
| Gepost
door : Saïma
met ip: 84.30.218.*
Op: 05/08/2005 00:20 |
|
W E L K O M Bij het forum: ADHD bij volwassenen. Hopelijk wordt dit een gezellige ontmoetingsplek om * Ervaringen * Belevenissen * Tips * ...etc... etc... uit te wisselen! Ik ben benieuwd of dit forum gaat lukken! Dat is bij een forum altijd maar afwachten! Maar als er eenmaal genoeg reagerende bezoekers zijn.... dan ... Kan je bijna niet meer zonder! Veel succes en plezier hier! Hier onder nog wat tips... Groetjes Saïma Om een nieuwe topic (Onderwerp) te beginnen ga je naar het hoofdscherm van dit forum (zoals je binnengekomen bent...) * klik dan op NEW POST En je krijgt een "tikscherm" tikken en versturen en klaar.... Zooooo makkelijk is het!!! ALleen even wennen aan de opzet! Maar dat kunnen we wel! OJA... je hoeft geen echt e-mailadres te gebruiken, eentje verzinnen mag ook!!! Groetjes Saïma H O E R A A A A... HTML is gewoon te gebruiken! Codes kan ik je een keer leren!!!!! Groetjes Saïma |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Saïma met ip: 84.30.218.* Op: 05/08/2005 00:29 |
|
| Je mag OVERAL op reageren en natuurlijk dus ook vooral zelf een nieuwe topic aanmaken! DOEN! :> |
|
| Gepost door:
Saïma met ip: 84.30.218.* Op: 05/08/2005 15:54 |
|
| Ik hoor (lees) nu al op alle mailgroepen dat het dus geen zin heeft, dit forum... Er bestaan al zoveel fora's en de mailgroep (zonder HTML, dus voor mij totaal on-overzichtelijk) blijkt ook gezelllig te zijn... (vind men) Dus........ dit forum kan ik wel weer sluiten... Helaas voor mij. Ik laat het nog wel even open, misschien dat er TOCH wel iemand is die het hier ook wel makkelijk en overzichtelijk vind???
|
|
| Gepost door:
saskia met ip: 82.72.74.* Op: 06/08/2005 01:21 |
|
| hoiiiiiiiiiii ben even aan het kijken hier. voor dit forum moet je weer helemaal inloggen enneh, het is wel leuk dat je hier je eigen lettertype kunt gebruiken maar helaas gaat dit voor mij niet werken.. 't is zo makkelijk om mail te lezen in je eigen postvak (yahoo) Wel bij ons blijven hoor !!trusten saskia |
|
| Gepost door:
Saïma met ip: 84.30.218.* Op: 06/08/2005 10:13 |
|
| Je hoeft hier maar 1x je naam in te vullen...................... Je e-mail is niet eens verplicht, die kan je ook vervalsen... hihihi Daarna hoef je NOOIT meer je naam in te vullen!!!! (cookie) Enne, er is maar 1 lettertype, waar alle berichten in binnenkomen, echter... je KAN HTML gebruiken, maar dan moet je wel de codes weten. AL met al, it's so easy.... (Zucht...... )
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |